Anàlisi de publicitat
ALGO PARA PICAR
Casa Terradelles crea una divertida campanya per patrocina l'Espetec com aperitiu.
Ha estat dirigit pel director de cinema Javier Ruiz Caldera.
Els recursos que utilitza són el paral·lelisme amb una família i l'humor en família i amics mentres es gaudeix de l'Espetec.
Aquesta campanya està present a les principals cadenes nacionals de TV.
La cançó de l'espot de Casa Terradelles ha sigut obra de Toni M. Mir/Trafalgar13 Music House i l'estudi de sonor ha sigut Xevi Estudi.
ikea 2018
Ikea llança una campanya per presentar el seu nou catàleg 2018.
Les agències encarregades de realitzar aquesta campanya han estat McCann & MRM //McCann i han creat un espot de televisió amb el títol: Catàleg, amb el hastag #CatálogoIKEA 2018.
Utilitza recursos com el paral·lelisme, l'humor i un single molt enganxós.
MITSUBISHI ASX 2017
Mitsubishi estrena una nova campanya publicitària per presentar el nou ASX.
El cantant Loquillo i el medallista olímpic Gómez Noya participen en el llançament de la nova campanya publicitària del Mitsubishi ASX 2.017.
Utilitzen recursos com la personificació, un jingle enganxós i l'humor.
El cantant Loquillo i el medallista olímpic Gómez Noya participen en el llançament de la nova campanya publicitària del Mitsubishi ASX 2.017.
Utilitzen recursos com la personificació, un jingle enganxós i l'humor.
Comentarios
Publicar un comentario